Chris: Hei, Mike. Så glad for å være her i dag. Takk for at du inviterte meg.
Mike: Tusen takk for at du kom. Vil du gi meg litt bakgrunn om karrieren din, vet du, hva du har gjort tidligere? Og hvordan har det ført til at du ble med i Intellimize?
Chris: Ja, absolutt. Jeg tar kanskje en litt uvanlig vei for å komme hit. Jeg begynte som ingeniør på college, da fløy fly for marinen en stund, gikk på handelshøyskole og endte på en eller annen måte opp i markedsføring hvor jeg har jobbet i en rekke organisasjoner som leder markedsføring, du vet, startups. I salgskompensasjonsområdet, sist hos Influitive. Før Intellimize bygget ut kundefellesskap. Og glade for å komme til Intellimize For litt over et år siden ble jeg virkelig tiltrukket av muligheten av menneskene som var kjøp telefonnummerliste her, egentlig, grunnleggerne er så imponerende og, og deres lederskap og team og visjon, tenkte jeg på hvem som gjør det. Jeg ønsker å tilbringe hver dag med å løse problemer med, og du kan virkelig, antar jeg, optimalisere karrieren din rundt lønnsslippen eller hvordan du vil føle deg hver dag. Og de var folk jeg ønsket å bli med i dette selskapet og bygge det opp med.

Og den andre tingen var egentlig om selve produktet er ulikt noe jeg hadde sett og løste et kjerneproblem som jeg hadde opplevd førstehånds som markedsfører, som du vet, var så overbevisende. Og så når du ser at kunder får verdi ut av det, gir det gjenklang hos deg. Og du vet, jeg har aldri sett en Mar-teknologisk løsning før som faktisk viste noen den inkrementelle dollarverdien, for eksempel hva har du gjort de siste 30 dagene? Hvor mye penger er dette verdt for organisasjonen min? Enorme tall rett på toppen av hoveddashbordet, det var veldig kult. Jeg følte at dette var starten på noe nytt. Og jeg ville se hvordan jeg kunne være en del av det. Så det var slik jeg endte opp på Intellimize og har vært her litt over et år, som sagt.
Mike: Fantastisk. Så du byttet en jagerflycockpit med et markedsføringsdashbord? Jeg er ikke sikker på at det nødvendigvis er en oppgang og spennende, er det?
Chris: Vel, ja, det er en annen type spennende, antar jeg, eller hei, jeg fløy faktisk p3. Så vi jaget ubåter tilbake da det pleide å være flere ubåter å jage. Wow,
Mike: Å, det er kult. Men nå har du gått over til nettstedoptimalisering. Jeg mener, det er ikke nødvendigvis et område folk blir for begeistret for, jeg mener, hvorfor begeistrer det deg? Hva tror du er nytt og annerledes med det?
Chris: Vel, jeg tror markedsførere bruker så mye tid og penger på å tenke på, hei, hvordan skal vi kjøre programmer som når ut til folk og vi skal få folk til å komme til nettstedet, og vi skal å gjøre ABM-kampanjer som får folk til å komme til nettstedet, og vi kommer til å gjøre, du vet, betalte annonser og bruke alle disse pengene for å få folk til å komme til landingssidene våre. Og det er bra. Men som, vi tenker på dette hele tiden, og at jeg føler at noen av de inkrementelle gevinstene som kan oppnås der, du vet, kanskje vanskeligere å komme med da, hva om vi bare fokuserer på nettstedet og de landingssidene , det er en enorm mulighet til å forbedre opplevelsen, engasjementet og konverteringene på nettstedet, ikke sant, det er en meningsfull forretningsverdi.
Hvis du får flere av folkene som allerede er på nettstedet ditt, til å gjøre de tingene du vil at de skal gjøre for å konvertere på måter du vil at de skal konvertere, og kanskje det er et kjøp av noe i en handlekurv og kassen. Eller kanskje det er en registrering for en gratis prøveversjon, eller last ned noe innhold eller engasjere deg, vet du, med et abonnement på nyhetsbrevet ditt. Hvis du bare øker disse konverteringene med noen få prosentpoeng, og som kundene våre har sett, i gjennomsnitt, som 46 %, kan du dramatisk øke forretningsresultatene, kan du ha en virkelig meningsfull innvirkning og endre det du gjør. Så all den innsatsen, alt du fokuserer på for å få folk til nettstedet er nå verdt mye mer enn det var før. Så derfor er dette området så spennende for meg.