73+ høyt betalende tilknyttede programmer for forretningsbloggere

Sale Database Tools Enhance User Experience and Sales Efficiency
Post Reply
rabia963

73+ høyt betalende tilknyttede programmer for forretningsbloggere

Post by rabia963 »

Jeg er i ærefrykt over hvor mange merker som tilbyr høyt betalende tilknyttede programmer i dag.

Da jeg først begynte med affiliate markedsføring for nesten et tiår siden, var det ikke mange toppbetalende programmer å velge mellom. I hvert fall ikke fra selskaper jeg ønsker å assosiere meg med, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg ble til slutt godkjent for flere programmer med mer attraktive provisjonsstrukturer enn programmer som Amazon ga, og etter litt eksperimentering gikk jeg fra å tjene 1 eller 2 sifre til flere 4 sifre i en måned.

Det jeg skjønte den gang som fortsatt stemmer i e-postliste for bedrifter og forbrukere dag er dette: energien som er involvert i å utvikle tilknyttet innhold og kampanjer er lik uansett hva prisen på produktet ditt er. Det er derfor jeg tror at hver affiliate bør ha noen få høyt betalende programmer i sitt arsenal.

Som flaks har det, har dagens innlegg over 70 du kan velge mellom.

Image

Siden jeg deler tilknyttede markedsføringsstrategier med fantastiske mennesker som deg, kan innholdet mitt naturligvis inneholde tilknyttede lenker for produkter jeg bruker og elsker. Hvis du tar handling (f.eks. abonnerer, foretar et kjøp) etter å ha klikket på en av disse koblingene, vil jeg tjene noen kaffepenger som jeg lover å drikke mens jeg lager mer nyttig innhold som dette.Avsløring av tilknyttede selskaper

Mens mange av programmene som er oppført regnes som B2B- eller forretningsprogrammer, ville mange fungere bra for B2C-bloggere som deler bak kulissene tips eller forretningsrelaterte innlegg fra tid til annen.

Hvis du leter etter nisjespesifikke lister, sjekk ut min side for beste tilknyttede programmer for andre kategorier. Jeg oppfordrer deg også til å oppsøke flere høyt betalende tilknyttede programmer i din egen nisje – du vil bli overrasket over hvor mange flotte som finnes der ute når du brainstormer [din nisje] + [ verktøy, programvare, deluxe, luksus, utstyr, kurs , digitale produkter osv.]. Du kan også finne gode alternativer ved å søke i tilknyttede nettverk som ShareASale .
Post Reply